Szilánkok a politikai marketingről

Szerzők

  • Péter Osman

Absztrakt

A politikai marketing rendkívül széles és szerteágazó területéről itt csupán néhány szilánkot kísérelek meg felmutatni, elsősorban ahhoz kapcsolódva, miként jelentkezik e téren a költség-haszon elemzés sajátos szemléletmódja, logikája, és hogyan lehet azt itt felhasználni, azaz hogyan vezethet döntések megalapozásához.
     (Lapunk állandó szerzője ezúttal nem a „szigorúan vett" szakterületének kérdéseit elemzi, de: elemez. Elfogadott módszerekre utalva, egy ma nagyon is időszerű „kérdéskört" állít vizsgálódásának középpontjába. Lapunkban, változatlanul nem kívánunk politizálni, a gondolatébresztésnek viszont helye lehet. - A szerk.)

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Osman, P. (2019) „Szilánkok a politikai marketingről”, Marketing & Menedzsment, 32(2), o. 67–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2137 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>