Will it be there marketing here?
Abstract
Rút, ső t rusnya rágalom, hogy utazási irodáinknak rossz lenne a marketingjük - már amennyiben a marketinget nem azonosítjuk reklámeszközök koncepciótlan alkalmazásával. Ahogyan felhasználóként én látom azok tevékenységét, abban a körben, amelyet néhány év során megtapasztaltam, olyannyira nincs nekik, hogy még rossznak sem mondható. Abban a marketingtevékenységben, amellyel célközönségként, valamint vásárlási szándékkal megjelenő lehetséges ügyfélként és tényleges fogyasztóként nevesebb utazási irodák részéről eddig találkoztam - a kicsiktől és a kevésbé nevesektől eleve tartok, velük kapcsolatban nem érzem a good-will adta biztonságot annyinak tűnik az életszerűség, mint Galvani doktor békacombjainak rángatózásában.
Downloads
Published
2019-12-18
How to Cite
Osman, P. (2019) “Will it be there marketing here?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(6), pp. 72–74. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1920 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
M&M mix