„Brand-new Image” or „New Brand-image"? - How to Use Corporate Branding Techniques in Building a Country’s Image?
Abstract
A világ országai egyre élesebb gazdasági küzdelmet folytatnak egymással, és ez a küzdelem nem nélkülözi a vállalati világból származó, legmodernebb marketingtechnikákat sem. A márkázás, illetve a tudatos imázsépítés ma már nemcsak a cégek számára fontos, hanem az egyes országok kommunikációs, illetve marketingtevékenységében is döntő szerepet játszik. A tanulmány arra keresi a választ, hogy a márkázás technikái hogyan hasznosíthatók az ország, mint márka felépítésében.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Papp-Váry, Árpád F. (2019) “„Brand-new Image” or „New Brand-image"? - How to Use Corporate Branding Techniques in Building a Country’s Image?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 4–11. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1481 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Total marketing