„Brand-new Image” or „New Brand-image"? - How to Use Corporate Branding Techniques in Building a Country’s Image?

Authors

  • Árpád Ferenc Papp-Váry Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar; Success Consulting

Abstract

A világ országai egyre élesebb gazdasági küzdelmet folytatnak egymással, és ez a küzdelem nem nélkülözi a vállalati világból származó, legmodernebb marketingtechnikákat sem. A márkázás, illetve a tudatos imázsépítés ma már nemcsak a cégek számára fontos, hanem az egyes országok kommunikációs, illetve marketingtevékenységében is döntő szerepet játszik. A tanulmány arra keresi a választ, hogy a márkázás technikái hogyan hasznosíthatók az ország, mint márka felépítésében.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Papp-Váry, Árpád F. (2019) “„Brand-new Image” or „New Brand-image"? - How to Use Corporate Branding Techniques in Building a Country’s Image?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 4–11. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1481 (Accessed: 19 May 2024).

Issue

Section

Total marketing

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 > >>