A környezetbarát termékek marketingje

Szerzők

  • Szabolcs Nagy Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

Minden marketingtevékenységnek és -stratégiának, így a környezetbarátnak is a fő célja a vállalat hosszú távú, jövedelmező működésének a megteremtése és fenntartása, valamint a termékértékesítés megkönnyítése.
A termékpolitikai döntések során egyszer minden vállalat eljuthat arra a pontra, amikor környezetbarát termék(ek) előállítását is fontolóra veheti. A legtöbb esetben azonban már arra a kérdésre is problémás választ adni, hogy mi is az a környezetbarát termék, vajon mitől tekinthetünk egy terméket környezetbarátnak.

Downloads

Megjelent

2019-10-25

Hogyan kell idézni

Nagy, S. (2019) „A környezetbarát termékek marketingje”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 17–24. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/785 (Elérés: 24 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Termékfejlesztés