Azonosságok a fogyasztói és a szervezeti vásárlásokban

Szerzők

  • Mária Törőcsik Janus Pannonius Tudományegyetem, Marketing Tanszék

Absztrakt

A vásárlói magatartás vizsgálata során a fogyasztók és a szervezetek képviselőinek viselkedését tekintjük át vásárlási szituációkban. Az régóta megállapított tény, hogy jelentős eltérések mutathatók ki e két nagy piaci csoport esetében, hiszen más jellemzők, motívumok indukálják a vásárlást, maga a döntési folyamat is karakteres különbözőségeket mutat. Ennek ellenére nem tűnik lehetetlennek az a kísérlet, hogy indításként
a hasonlóságokat próbáljuk feltárni az egyének és a szervezetek vásárlási m agatartásában.
Ezek után térünk át azon specialitások tárgyalására, amelyek a különlegest magyarázzák a csoportok viselkedésében.

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. (2019) „Azonosságok a fogyasztói és a szervezeti vásárlásokban”, Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 4–7. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2250 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vásárlói magatartás