A kis- és középméretű vállalatok értékrendje, stratégiai magatartása
Absztrakt
A STRATOS (Strategie Orientation of Small and Medium-sized Companies) kutatást bemutató dolgozatot a kis- és középvállalkozások helyének és a gazdaságban játszott szerepének elméleti áttekintése vezeti be. Mivel a magyar kis- és középvállalatok döntő többsége az 1990-es években jött létre, ezért a kutatás egyik célja a fiatal vállalkozások vezetése értékrendjének vizsgálata a STRATOS adatbázisa alapján.
Downloads
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Borgulya, I., Bencze, V. és Kiss, T. (2019) „A kis- és középméretű vállalatok értékrendje, stratégiai magatartása”, Marketing & Menedzsment, 30(6), o. 30–38. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2220 (Elérés: 24 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vállalkozás és finanszírozása