A magyarországi vállalatok kommunikációs gyakorlatának átalakulása, külpiaci hatásra

Szerzők

  • Istvánné Borgulya Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A szervezeti kultúra és a szervezet kommunikációja egymást kölcsönösen formáló tényezők. A szervezeti kultúra meghatározza a kommunikáció pilléreit. Kultúrája formálása közben - spontán módon vagy tudatosan - minden közösség kialakítja kommunikációjának szokás- és eszközrendszerét.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Borgulya, I. (2019) „A magyarországi vállalatok kommunikációs gyakorlatának átalakulása, külpiaci hatásra”, Marketing & Menedzsment, 35(1), o. 11–13. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1638 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Konferencia