Kapcsolattípusok Magyarországon
Absztrakt
2002. januárjában a Marketing Centrum átfogó reprezentatív felmérést készített a magyarok szexuális viselkedéséről. A szponzoráló cég nevéről Abott Jelentésnek keresztelt kutatás kérdőíve kitért a partnerkapcsolatokon belüli kommunikációra és munkamegosztásra is. Az e kérdésekre adott válaszok együtt járásainak elemzése alapján 4 többé-kevésbé markánsan elkülönülő kapcsolattípusba sorolhatóak az állandó jellegű partnerkapcsolatban élők. Marketing szempontból mindez azért lehet érdekes, mert nagyon más tartalmú, illetve stílusú üzenetekkel lehet és célszerű elérni az eltérő kapcsolattípusokban élőket.
Downloads
Megjelent
2019-12-10
Hogyan kell idézni
Marián, B. (2019) „Kapcsolattípusok Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 47–56. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1522 (Elérés: 24 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Réteg marketing