Kapcsolattípusok Magyarországon

Szerzők

  • Béla Marián Marketing Centrum

Absztrakt

2002. januárjában a Marketing Centrum átfogó reprezentatív felmérést készített a magyarok szexuális viselkedéséről. A szponzoráló cég nevéről Abott Jelentésnek keresztelt kutatás kérdőíve kitért a partnerkapcsolatokon belüli kommunikációra és munkamegosztásra is. Az e kérdésekre adott válaszok együtt járásainak elemzése alapján 4 többé-kevésbé markánsan elkülönülő kapcsolattípusba sorolhatóak az állandó jellegű partnerkapcsolatban élők. Marketing szempontból mindez azért lehet érdekes, mert nagyon más tartalmú, illetve stílusú üzenetekkel lehet és célszerű elérni az eltérő kapcsolattípusokban élőket.

Downloads

Megjelent

2019-12-10

Hogyan kell idézni

Marián, B. (2019) „Kapcsolattípusok Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 47–56. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1522 (Elérés: 12 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Réteg marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>