Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 36 szám 4 (2002) /
  4. –

Kedves Olvasó!

Szerzők

  • Béla Marián

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-09

Hogyan kell idézni

Marián, B. (2019) „Kedves Olvasó!”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 3. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1513 (Elérés: 12 június 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 36 szám 4 (2002)

Rovat

–

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • Béla Marián, Kapcsolattípusok Magyarországon , Marketing & Menedzsment: Évf. 36 szám 4 (2002)
  • Béla Marián, CyberScope, avagy a háló népe , Marketing & Menedzsment: Évf. 35 szám 2 (2001)
  • Béla Marián, Kedves Olvasó! , Marketing & Menedzsment: Évf. 35 szám 1 (2001)
  • Béla Marián, Adóügyeink - Közvélemény-kutatás az adózásról , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 5 (2000)
  • Béla Marián, Mire jo az e-voks? - Tanulmány az internetes szavazásokról , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 6 (2000)
  • Béla Marián, Pártmarketing , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 3 (1998)
<< < 1 2 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről