Doktor Marketing - Interjú Rekettye Gáborral

Szerzők

  • Csaba Gosztonyi Marketing & Menedzsment

Absztrakt

Kiemelkedő elismerést szerzett a magyar marketingszakmának Rekettye Gábor professzor, akinek az MTA még tavaly decemberben ítélte oda az akadémiai doktori címet. A tudós testülettől elnyert tudományos fokozat a magyar marketingszakma nagy elismerése. Az MTA-ról köztudott, hogy ez idáig nem nagyon ismerte el teljes értékűnek a menedzsment típusú tudományokat, közte a marketinget.
Rekettye Gábor - a Világgazdaságnak adott nyilatkozata - szerint igazán nagy lökést az jelenthetne a marketingszakmának, ha példáját követve további szakértők nyernék el az újból nagyon erőssé vált MTA doktori címét. Magyarországon korábban három egyetemi tanár ért el tudományok doktora fokozatot: Hoffmann Istvánná, Sándor Imre és Id. Zeller Gyula.

Downloads

Megjelent

2019-11-19

Hogyan kell idézni

Gosztonyi, C. (2019) „Doktor Marketing - Interjú Rekettye Gáborral”, Marketing & Menedzsment, 38(2), o. 4–5. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1197 (Elérés: 25 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Akadémia