Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális lapszám
Call for papers
A folyóiratról
Aims & Scope
Szerkesztőbizottság
Szerzők
Publikációs Irányelvek
Publikációs Etikai Nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Nyílt hozzáférés, Szerzői és felhasználási jogok
Indexálás
Impresszum
Lapszámok és kiadványok
Online First
Lapszámok
Tanulmánykötetek
Belküldés és Szerzői Útmutató
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 8 szám 2 (2023): Autonomy and Responsibility Journal Of Educational Sciences
Évf. 8 szám 2 (2023): Autonomy and Responsibility Journal Of Educational Sciences
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2023.8.2
Megjelent:
2024-07-05
Teljes szám
PDF (English)
Tanulmányok
Elaborated Peer Assessment of Academic Writing Between Postgraduate Students
Keith Topping
5-26
PDF (English)
Cooperative Learning and the Catholic Faith
Aidan Rooney, Paul Vermette, Neil Davidson
27-40
PDF (English)
Spanish
Gemma Riera Romero
41-58
PDF (English)
Műhely
Cooperative Debate Can Provoke Multiperspectivity
George M Jacobs, Yingrui Wu, Yi Wen
59-68
PDF (English)
How Jewish Values and The Chavruta, Student Learning Groups, Support Cooperative Learning
Richard D. Solomon, Wallace Greene, Neil Davidson
69-74
PDF (English)
Napló
Researchers’ Reading Log – Two Books about cooperation
George M. Jacobs
75-84
PDF (English)
Project Invitation, Religious and Spiritual Values Compatible with Cooperative Learning
Ferenc Arató, Neil Davidson, Yael Sharan, Laurie Stevahn
85-88
PDF (English)
Nyelv
English
Magyar
Indexed in