Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális lapszám
Call for papers
A folyóiratról
Aims & Scope
Szerkesztőbizottság
Szerzők
Publikációs Irányelvek
Publikációs Etikai Nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Nyílt hozzáférés, Szerzői és felhasználási jogok
Indexálás
Impresszum
Lapszámok és kiadványok
Online First
Lapszámok
Tanulmánykötetek
Belküldés és Szerzői Útmutató
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 2 szám 1 (2016): Autonómia és Felelősség
Évf. 2 szám 1 (2016): Autonómia és Felelősség
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.
Megjelent:
2022-10-11
Teljes szám
PDF
Tanulmányok
A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon
Bárdossy Ildikó, Dezső Renáta Anna
7-20
PDF
Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók és az Integrációs Pedagógiai Rendszerben résztvevők statisztikai elemzése
Híves Tamás
21-42
PDF
Mítoszok és félreértések a kooperatív tanulásszervezéssel kapcsolatban
Arató Ferenc
43-56
PDF
Milyen mértékben teljesíthető egy játékalapú matematikai eszközkészlettel a kerettanterv?
Drobina Ákos, Cselők Dorottya, Csóka E. Zora
57-60
PDF
Műhely
Tanárjelöltek szakkollégiuma a Pécsi Tudományegyetemen
Varga Aranka
61-66
PDF
Napló
A nevelésszociológia alapjai: aktuális kutatási területek és elméletek gyűjteménye – könyvismertetés
Fináncz Judit
67-70
PDF
Kézikönyv a többszörös intelligenciák elméletéhez és alkalmazásához
Sándor-Schmidt Barbara
71-73
PDF
A netkultúra és az információs műveltség problémaköre
Szalacsi Alexandra
74-80
PDF
Pedagógia – oktatás – történelem – Könyvtár. Ünnepi kötet F. Dárdai Ágnes tiszteletére
Vörös Katalin
81-83
PDF
Nyelv
English
Magyar
Indexed in