A kizárástól a kiválóságig: az inklúzió gyakorlati aspektusai és a pedagógus szerepköre az inkluzív oktatásban
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2018-19.4.1-4.7.Absztrakt
Book review:
Michal Razer és Victor J. Friedman (2017): From Exclusion to Excellence: Building Restorative Relationships to Create Inclusive Schools. IBE on Curriculum, Learning, and Assessment Volume 1.The Netherlands, Sense Publishers.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Downloads
Megjelent
2022-06-06
Hogyan kell idézni
Deli, K. (2022). A kizárástól a kiválóságig: az inklúzió gyakorlati aspektusai és a pedagógus szerepköre az inkluzív oktatásban. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 4(1-4), 107–110. https://doi.org/10.15170/AR.2018-19.4.1-4.7.
Folyóirat szám
Rovat
Napló
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.