Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás a bejelentésekhez
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat
Aktuális lapszám
Online First
Call for papers
A folyóiratról
Aims & Scope
Szerkesztőbizottság
Szerzők
Publikációs Irányelvek
Publikációs Etikai Nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Nyílt hozzáférés, Szerzői és felhasználási jogok
Indexálás
Impresszum
Archívum
Belküldés és Szerzői Útmutató
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Értesítések
Call for paper
2024-05-22
Tovább
Tobb információ a Call for paper
Az ARJES elindítja az Online First kiadványszolgáltatást
2024-02-15
Aktuális szám
Évf. 8 szám 2 (2023): Autonomy and Responsibility Journal Of Educational Sciences
Megjelent:
2024-06-26
Teljes szám
PDF (English)
Tanulmányok
Elaborated Peer Assessment of Academic Writing Between Postgraduate Students
Keith Topping
5-26
PDF (English)
Cooperative Learning and the Catholic Faith
Aidan Rooney, Paul Vermette, Neil Davidson
27-40
PDF (English)
Spanish
Gemma Riera Romero
41-58
PDF (English)
Műhely
Cooperative Debate Can Provoke Multiperspectivity
George M Jacobs, Yingrui Wu, Yi Wen
59-68
PDF (English)
How Jewish Values and The Chavruta, Student Learning Groups, Support Cooperative Learning
Richard D. Solomon, Wallace Greene, Neil Davidson
69-74
PDF (English)
Napló
Researchers’ Reading Log – Two Books about cooperation
George M. Jacobs
75-84
PDF (English)
Project Invitation, Religious and Spiritual Values Compatible with Cooperative Learning
Ferenc Arató
85-88
PDF (English)
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Indexed in