Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális
Archívum
Folyóiratunk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Konferencia
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 4 szám 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
Évf. 4 szám 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
DOI:
https://doi.org/10.15170/TVT.2019.04.04
Megjelent:
2019-12-01
Teljes szám
PDF
Köszöntő
Köszöntő
Tibor Gonda, Antal Aubert
PDF
HTML
Cikkek
INFLUENCER MARKETING A TURIZMUSBAN – TRENDEK ÉS GYAKORLAT
András Kovács, Attila Lőrincz, Vanda Papp, István Veres
PDF
HTML
MOTIVÁLT UTAZÓK, INSPIRÁCIÓ ÉS ÉLMÉNYKERESŐK – AVAGY AZ Y GENERÁCIÓ UTAZÁSI SZOKÁSAINAK ELEMZÉSE
Katalin Formádi, Csilla Petykó, Csilla Szalók, Márta Jusztin, Ágnes Holczerné Szentirmai
PDF
HTML
UTAZOM ÉS MESÉLEK – AZ UTAZÓK (E)WOM SZEREPE A BALATONNÁL
Judit Sulyok, Kitti Hiezl
PDF
HTML
NETNOGRÁFIA ALKALMAZÁSA A TURIZMUSKUTATÁSBAN
Krisztián Szücs, Erika Lázár, Ákos Nagy
PDF
HTML
MARKETINGTEVÉKENYSÉG ÉS MÁRKAVIZSGÁLAT EGY TEMATIKUS TURISZTIKAI ÚTVONAL, A KLEINE HISTORISCHE STÄDTE MINTÁJÁN
Kata Wilhelm
PDF
HTML
A HAZAI LAKOSSÁG UTAZÁSI MOTIVÁCIÓINAK ÉS SZOKÁSAINAK ELEMZÉSE AZ AKTÍV TURIZMUS ÉS A FIZIKAI AKTIVITÁS TEKINTETÉBEN
János Csapó, Tibor Gonda
PDF
HTML
GYÓGYÍTANAK, DE MILYEN ÁRON? - FENNTARTHATÓSÁG A MAGYAR GYÓGYSZÁLLODÁKBAN
Flórián Strack
PDF
HTML
Nyelv
English
Magyar