Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
  • Aktuális
  • Archívum
  • Folyóiratunk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Konferencia
  • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 4 szám 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

Évf. 4 szám 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

					View Évf. 4 szám 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
DOI: https://doi.org/10.15170/TVT.2019.04.04
Megjelent: 2019-12-01

Teljes szám

  • PDF

Köszöntő

  • Köszöntő

    Tibor Gonda, Antal Aubert
    • PDF
    • HTML

Cikkek

  • INFLUENCER MARKETING A TURIZMUSBAN – TRENDEK ÉS GYAKORLAT

    András Kovács, Attila Lőrincz, Vanda Papp, István Veres
    • PDF
    • HTML
  • MOTIVÁLT UTAZÓK, INSPIRÁCIÓ ÉS ÉLMÉNYKERESŐK – AVAGY AZ Y GENERÁCIÓ UTAZÁSI SZOKÁSAINAK ELEMZÉSE

    Katalin Formádi, Csilla Petykó, Csilla Szalók, Márta Jusztin, Ágnes Holczerné Szentirmai
    • PDF
    • HTML
  • UTAZOM ÉS MESÉLEK – AZ UTAZÓK (E)WOM SZEREPE A BALATONNÁL

    Judit Sulyok, Kitti Hiezl
    • PDF
    • HTML
  • NETNOGRÁFIA ALKALMAZÁSA A TURIZMUSKUTATÁSBAN

    Krisztián Szücs, Erika Lázár, Ákos Nagy
    • PDF
    • HTML
  • MARKETINGTEVÉKENYSÉG ÉS MÁRKAVIZSGÁLAT EGY TEMATIKUS TURISZTIKAI ÚTVONAL, A KLEINE HISTORISCHE STÄDTE MINTÁJÁN

    Kata Wilhelm
    • PDF
    • HTML
  • A HAZAI LAKOSSÁG UTAZÁSI MOTIVÁCIÓINAK ÉS SZOKÁSAINAK ELEMZÉSE AZ AKTÍV TURIZMUS ÉS A FIZIKAI AKTIVITÁS TEKINTETÉBEN

    János Csapó, Tibor Gonda
    • PDF
    • HTML
  • GYÓGYÍTANAK, DE MILYEN ÁRON? - FENNTARTHATÓSÁG A MAGYAR GYÓGYSZÁLLODÁKBAN

    Flórián Strack
    • PDF
    • HTML

Nyelv

  • English
  • Magyar
A kiadói rendszerről