Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
  • Current
  • Archives
  • Our Journal
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
  • Conferences
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 No. 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

Vol. 4 No. 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok

					View Vol. 4 No. 4 (2019): Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok
DOI: https://doi.org/10.15170/TVT.2019.04.04
Published: 2019-12-01

Full Issue

  • PDF (Magyar)

Köszöntő

  • Köszöntő

    Tibor Gonda, Antal Aubert
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)

Cikkek

  • INFLUENCER MARKETING A TURIZMUSBAN – TRENDEK ÉS GYAKORLAT

    András Kovács, Attila Lőrincz, Vanda Papp, István Veres
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • MOTIVÁLT UTAZÓK, INSPIRÁCIÓ ÉS ÉLMÉNYKERESŐK – AVAGY AZ Y GENERÁCIÓ UTAZÁSI SZOKÁSAINAK ELEMZÉSE

    Katalin Formádi, Csilla Petykó, Csilla Szalók, Márta Jusztin, Ágnes Holczerné Szentirmai
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • UTAZOM ÉS MESÉLEK – AZ UTAZÓK (E)WOM SZEREPE A BALATONNÁL

    Judit Sulyok, Kitti Hiezl
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • NETNOGRÁFIA ALKALMAZÁSA A TURIZMUSKUTATÁSBAN

    Krisztián Szücs, Erika Lázár, Ákos Nagy
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • MARKETINGTEVÉKENYSÉG ÉS MÁRKAVIZSGÁLAT EGY TEMATIKUS TURISZTIKAI ÚTVONAL, A KLEINE HISTORISCHE STÄDTE MINTÁJÁN

    Kata Wilhelm
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • A HAZAI LAKOSSÁG UTAZÁSI MOTIVÁCIÓINAK ÉS SZOKÁSAINAK ELEMZÉSE AZ AKTÍV TURIZMUS ÉS A FIZIKAI AKTIVITÁS TEKINTETÉBEN

    János Csapó, Tibor Gonda
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)
  • GYÓGYÍTANAK, DE MILYEN ÁRON? - FENNTARTHATÓSÁG A MAGYAR GYÓGYSZÁLLODÁKBAN

    Flórián Strack
    • PDF (Magyar)
    • HTML (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.