MARKETINGTEVÉKENYSÉG ÉS MÁRKAVIZSGÁLAT EGY TEMATIKUS TURISZTIKAI ÚTVONAL, A KLEINE HISTORISCHE STÄDTE MINTÁJÁN

Szerzők

  • Kata Wilhelm

Kulcsszavak:

turisztikai útvonal, történelmi kisváros, marketingtevékenység, márka

Absztrakt

A tematikus útvonalak napjainkban egyre növekvő jelentőségű turisztikai desztinációként jelennek meg a
turisztikai piacon, továbbá a történelmi kisvárosok is egyre népszerűbb úti célnak tekinthetők, melyek
felkeresését jellemzően kulturális motiváció váltja ki. Kutatásom célja egy már működő, osztrák turisztikai
hálózat, a Kleine Historische Städte marketingtevékenységének elemzése, valamint márkavizsgálata. A
vizsgálat tárgyát képező osztrák tematikus útvonalat, a Kleine Historische Städte-t egy összehasonlító
értékelés és egy városkategorizálás mentén mutatom be. Ezt követi a kutatás eredményeinek leírása,
értékelése. A kutatás összegzéseként megjelölöm az együttműködés marketingtevékenységének
sikertényezőit, valamint körvonalazom azon területeket, ahol véleményem szerint fejlesztésre, változtatásra
lenne szükség.

Downloads

Megjelent

2021-07-01

Hogyan kell idézni

Wilhelm, K. (2021). MARKETINGTEVÉKENYSÉG ÉS MÁRKAVIZSGÁLAT EGY TEMATIKUS TURISZTIKAI ÚTVONAL, A KLEINE HISTORISCHE STÄDTE MINTÁJÁN. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 4(4). Elérés forrás https://journals.lib.pte.hu/index.php/tvt/article/view/4623