KÉT NEGATÍV BRAND POZITÍV SZINERGIÁJA – A TITANIC BELFAST HATÁSA AZ ÉSZAKÍR FŐVÁROS TURISZTIKAI IMÁZSÁNAK ALAKULÁSÁRA

Szerzők

  • Kitti Boros Kodolányi János Főiskola
  • Tamara Rátz Kodolányi János Főiskola, Turisztikai és Gazdaságtudományi Intézet
  • Mátyás Hinek Budapesti Metropolitan Egyetem, Heller Farkas Turisztikai és Gazdasági Kar

Kulcsszavak:

Titanic, Belfast, brand, turizmus, imázs

Absztrakt

A tanulmány célja annak vizsgálata, hogy az Észak-Írország fővárosában 2012-ben megnyílt Titanic Belfast
látogatóközpont milyen hatást gyakorolt a desztináció turisztikai imázsára és a város turistaforgalmának
alakulására. Bár sem a tragikusan elsüllyedt óceánjáró, sem az évtizedekig megosztott város brandje nem
hordoz önmagában pozitív üzenetet, az építészetileg és interpretációs technológiáját tekintve csúcsminőségű
attrakciófejlesztés mind turisztikai, mind társadalmi-politikai értelemben elősegíti Belfast sikeres
újrapozícionálását.

Downloads

Megjelent

2021-06-14

Hogyan kell idézni

Boros, K., Rátz, T., & Hinek, M. (2021). KÉT NEGATÍV BRAND POZITÍV SZINERGIÁJA – A TITANIC BELFAST HATÁSA AZ ÉSZAKÍR FŐVÁROS TURISZTIKAI IMÁZSÁNAK ALAKULÁSÁRA. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 1(3). Elérés forrás https://journals.lib.pte.hu/index.php/tvt/article/view/4300

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei