Az addikció mint a fogyasztói társadalom nagy narratívája

Szerzők

  • Márta B. Erdős Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Társadalmi Kapcsolatok Intézete, Közösségi és Szociális Tanulmányok Tanszék

DOI:

https://doi.org/10.15170/SocRev.2014.07.01.03

Kulcsszavak:

designer drogok, fogyasztói társadalom, kontrollált kontrollvesztés, rekonstruktív közösségek

Absztrakt

A szerző az utóbbi néhány év szerhasználati szokásainak változását a fogyasztói társadalom és kultúra válságának elmélyülésével hozza összefüggésbe. A diszkurzív megközelítésre alapozó, és az addikciók problémáját mint a fenntarthatóság súlyos zavarainak tünetét értelmező írás konklúziója, hogy a problémára a hatékony választ a kultúraváltó kisközösségek, köztük a sorstársi szövetségek megerősödése jelenthetné.

Downloads

Megjelent

2014-12-29

Hogyan kell idézni

B. Erdős, M. (2014). Az addikció mint a fogyasztói társadalom nagy narratívája. Szociális Szemle, 7(1), 29–41. https://doi.org/10.15170/SocRev.2014.07.01.03

Folyóirat szám

Rovat

Elméleti és történeti kutatások