Minőségfejlesztés a szociális szolgáltatásokban

Szerzők

  • Zsuzsanna Brettner Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Társadalmi Kapcsolatok Intézete, Közösségi és Szociális Tanulmányok Tanszék

DOI:

https://doi.org/10.15170/SocRev.2015.8.01-02.04

Kulcsszavak:

minőségfejlesztés, szociális szolgáltatások, kliensközpontú megközelítés

Absztrakt

A szerző áttekinti a szociális szolgáltatásokban megvalósuló minőségfejlesztő tevékenység alapvető kérdéseit. Tanulmányában kitér e terület sajátos szempontjaira, és a minőségfejlesztő tevékenység, valamint az értékelő kutatások közötti kapcsolódási pontokra.

Downloads

Megjelent

2015-12-31

Hogyan kell idézni

Brettner, Z. (2015). Minőségfejlesztés a szociális szolgáltatásokban. Szociális Szemle, 8(1-2), 76–81. https://doi.org/10.15170/SocRev.2015.8.01-02.04