Fogyasztói érdekeltség és piacbefolyásolás
Absztrakt
Az involvementre irányuló kutatások jelentős mértékben hozzájárultak a promóció eszköztárának célszerű alakításához. A kutatások számtalan új felfedezésre jutottak, amiket a gyakorló szakemberek stratégiai és taktikai szinten beépíthetnek a befolyásolási folyamatba. A cikk első fele két jelentősebb elmélettel foglalkozik; a második részben az elméleti és gyakorlati eredményekből leszűrhető reklámstratégiákat és taktikai feladatokat tekintjük át.
Downloads
Megjelent
2019-12-20
Hogyan kell idézni
Fónai, I. (2019) „Fogyasztói érdekeltség és piacbefolyásolás”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 70–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2438 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Reklám és reklámhatás