Egyház és marketing

Szerzők

  • Szabolcs Lipi JPTE

Absztrakt

„Dolgozatom megírása előtt és munkám során is konzultáltam a téma szakértőivel, papokkal és ,kívülállókkal’ is. Az indulatokból, eszmefuttatásokból arra a következtetésre jutottam, hogy a téma időszerű, de ezzel együtt veszélyes is. A veszély elsősorban abban rejlik, hogy bár én pusztán marketing-szemszögből kívánom vizsgálni társadalmunk egy fontos alakulatát, mégis filozófiai, politikai és dogmatikai viták kereszttüzébe sodródhatok.”

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Lipi, S. (2019) „Egyház és marketing”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 48–50. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2292 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing