SMS Kassza - Mobil marketing esettanulmány

Szerzők

  • István Domján E-Group Magyarország Rt.

Absztrakt

Az E-Group Magyarország Rt. 2001-ben bocsátotta útjára egyik fejlesztését, az SMS-alapú marketingkommunikációs szolgáltatásukat. Megoldásuk által a promóciós kampányokban közvetlenebb, kétirányú kommunikáció alakítható ki a fogyasztókkal és az üzleti partnerekkel, melynek köszönhetően a promóciós kampányok kivitelezése elektronikus úton, szegmentáltabban történik a mobiltelefonok kínálta SMS-szolgáltatásra alapozva. Az Interaktív Brand Loyalty (IBL) szolgáltatás nagyban megkönnyítheti sok cég számára a vásárlóerő felmérését, a fogyasztók felé történő visszacsatolást, vagy bizonyos nyereményakciók, kedvezmények gyors, hatékony és köitséghatékony kommunikálását. A kifejlesztett rendszer elsősorban SMS-eken, kiegészítőként e-maileken és weboldalakon keresztül lép működésbe.

Downloads

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Domján, I. (2019) „SMS Kassza - Mobil marketing esettanulmány”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 22–28. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1583 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Esettanulmányok