A szervezetközi marketing egyes kérdései a gyógyszerpiacion - A kórházi vevők vizsgálata

Szerzők

  • Zsuzsanna Szalkai Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Absztrakt

A cikk a gyógyszermarteting kérdésköréből az eladó-vevő - ezen belül a kórházakkal kialakított - kapcsolatot emeli ki és helyezi a vizsgálat középpontjába. E témára a hazai gyógyszermarketing kutatások eddig még nem fordítottak kellő figyelmet. Elfogadva azon állítást, amely szerint a vevőkapcsolatokat alapvetően meghatározza a vevő beszerzési magatartása (Ford, 2003), a kórházi vevőkapcsolatokat a kórházi gyógyszerbeszerzésen keresztül vizsgálja. A tanulmány - a szerző PhD disszertációjának részeként - röviden beszámol egy empirikus kutatásról is, amely a magyar kórházak gyógyszerbeszerzéséről készült 2002 őszén.

Downloads

Megjelent

2019-11-12

Hogyan kell idézni

Szalkai, Z. (2019) „A szervezetközi marketing egyes kérdései a gyógyszerpiacion - A kórházi vevők vizsgálata”, Marketing & Menedzsment, 38(5), o. 58–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1117 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix