Important questions of interorganizational marketing in medicine market - Analysis of hospital leaders

Authors

  • Zsuzsanna Szalkai Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

Abstract

A cikk a gyógyszermarteting kérdésköréből az eladó-vevő - ezen belül a kórházakkal kialakított - kapcsolatot emeli ki és helyezi a vizsgálat középpontjába. E témára a hazai gyógyszermarketing kutatások eddig még nem fordítottak kellő figyelmet. Elfogadva azon állítást, amely szerint a vevőkapcsolatokat alapvetően meghatározza a vevő beszerzési magatartása (Ford, 2003), a kórházi vevőkapcsolatokat a kórházi gyógyszerbeszerzésen keresztül vizsgálja. A tanulmány - a szerző PhD disszertációjának részeként - röviden beszámol egy empirikus kutatásról is, amely a magyar kórházak gyógyszerbeszerzéséről készült 2002 őszén.

Downloads

Published

2019-11-12

How to Cite

Szalkai, Z. (2019) “Important questions of interorganizational marketing in medicine market - Analysis of hospital leaders”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(5), pp. 58–64. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1117 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

M&M mix