An alternative medium in brand communication - Let’s sponsorship! Do you agree?
Abstract
Vajon elképzelhető-e a márkaépítés kizárólag klasszikus reklám-médiumokon keresztül? Hogyan segítheti az értékteremtő tudásgazdaságban a stratégiai szintre emelkedett márkaépítést az alternatív kommunikációs eszközök innovatív eszköztára? Vagy az ilyen kérdések mit sem érnek? Ráadásul a Coca-Cola egykori marketingigazgatója és fenegyereke is téved könyvében, mikor azt állítja, hogy a „márkaépítés egyik leghatásosabb útja a szponzoráló”? (Zyman és Brott, 2004)
Pedig, aligha találhatnánk autentikusabb vállalatot és célszemélyt a szponzoráció alkalmazásával kapcsolatban az adekvát válasz megtalálására. Hiszen a Coca-Cola már 1928-tól, az amszterdami olimpia óta szponzori kapcsoltban áll a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal.
Downloads
Published
2019-10-24
How to Cite
Berkes, P. and Váczi, J. (2019) “An alternative medium in brand communication - Let’s sponsorship! Do you agree?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(1), pp. 4–14. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/763 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Communication tools