How to observe a focus-group
Abstract
A fókuszcsoport, mint kvalitatív műfaj, misztériumjáték. A kvantitatív kutatásokhoz képest alacsony elemszám és szubjektívnek nevezhető eredmények miatt körüllengi egyfajta lekicsinylés, ugyanakkor az alkalmazott pszichológiai módszerek és projektív technikák miatt átjárja némi ezoterikus misztikum. Játék is, mivel a tükör mögül szemlélődő Megbízó számára mutatvány, amelynek során a kutató cég prezentálja neki az ő saját fogyasztóját - in vitro. Minél szórakoztatóbban teszi, annál meggyőzőbb és sikeresebb a kutatás.
Downloads
Published
2019-10-24
How to Cite
Becker, G. (2019) “How to observe a focus-group”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(2-3), pp. 4–8. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/745 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Marketing Research