The impact of competitors on the frequency of television advertising on the Hungarian mobile service market
Abstract
Ki ne gondolkodott volna már el azon, vajon van-e értelme a manapság tapasztalható reklámdömpingnek. Sokakat bosszant a rengeteg reklám és fogadkoznak, hogy csak azért sem veszik meg a hirdetett terméket vagy szolgáltatást. Valóban megéri ez a cégeknek? Vagy lehetséges, hogy az egész csak pénzkidobás és jóval kevesebb reklám is elegendő, netán még hatékonyabb lenne? Mennyire figyelnek oda a cégek a fogyasztói reakciókra, illetve mennyire meghatározó a versenytársak kommunikációs tevékenysége? Cikkemben a magyarországi mobiltelefon szolgáltatók hirdetési gyakorlatát körbejárva igyekszem felmérni ezt a kérdéskört.
Downloads
Published
2019-10-16
How to Cite
Sz. Tóth, G. (2019) “The impact of competitors on the frequency of television advertising on the Hungarian mobile service market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(1), pp. 61–69. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/587 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Advertising and media research