Pizzas and Marketing Communications: The Ups and Downs of a Family Business

Authors

  • Péter Benke

Abstract

Diák voltam Oxfordban, és egy nyugdíjas tűzoltó és háztartásbeli felesége adtak szállást. Az egy nyugdíjból ketten még Angliában sem tudtak megélni, ezért kisvállalkoztak: telefonos rendelések alapján műkö­dő pizzériájuk volt Oxford egyik elővárosában, Kidlingtonban. És nagyon nem ment a bolt. A joviális tulaj, akit egy idő múlva Daddynek szólítottam, naponta panaszkodott a csekély forgalomra. Megmutatta az üzleti könyveket, amiből kiderült, hogy a jobb heteket 20-30 fontos nyereséggel zárják, gyakran van veszteség, de a legtöbbször a nullszaldó jön ki. Soha nem gondoltam, hogy egyszer egy fejlett kapitalista országban szükség lehet a közreműködésemre, hogy az itthon szerzett marketingkommuniká­ciós tapasztalataimból Nyugaton is profitálhatok, ezért kicsit bizonytalanul felajánlottam Daddynek, hogy nézzük át együtt az üzletet.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Benke, P. (2019) “Pizzas and Marketing Communications: The Ups and Downs of a Family Business”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(4), pp. 75–77. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2123 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

M&M mix