A multi-level marketing jellemzői

Szerzők

  • Péter Benke

Absztrakt

A multi-level marketing szó szerinti fordításban annyit jelent: többszintű értékesítés. Ez a száraz kifejezés azonban a töredékét sem tükrözi annak, amit az általa fémjelzett, az egész világra kiterjedt mozgalom jelent. Az Angliában, 1965-ben létrehozott szakmai szervezet, a Direct Selling Association a multi-level marketingre a következő definíciót adta:
     „Fogyasztásra szánt jav a k értékesítési módszere, amely szerint független termékforgalmazók hálózata az árut közvetlenül magánszemélyeknek, otthonukban vagy a munkahelyükön adja el, személyes figyelmességgel."

Downloads

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Benke, P. (2019) „A multi-level marketing jellemzői”, Marketing & Menedzsment, 30(5), o. 15–18. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2257 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Személyes eladás