The characteristics of the multi-level marketing
Abstract
A multi-level marketing szó szerinti fordításban annyit jelent: többszintű értékesítés. Ez a száraz kifejezés azonban a töredékét sem tükrözi annak, amit az általa fémjelzett, az egész világra kiterjedt mozgalom jelent. Az Angliában, 1965-ben létrehozott szakmai szervezet, a Direct Selling Association a multi-level marketingre a következő definíciót adta:
„Fogyasztásra szánt jav a k értékesítési módszere, amely szerint független termékforgalmazók hálózata az árut közvetlenül magánszemélyeknek, otthonukban vagy a munkahelyükön adja el, személyes figyelmességgel."
Downloads
Published
2019-12-20
How to Cite
Benke, P. (2019) “The characteristics of the multi-level marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(5), pp. 15–18. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2257 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
Direct marketing