The characteristics of the multi-level marketing

Authors

  • Péter Benke

Abstract

A multi-level marketing szó szerinti fordításban annyit jelent: többszintű értékesítés. Ez a száraz kifejezés azonban a töredékét sem tükrözi annak, amit az általa fémjelzett, az egész világra kiterjedt mozgalom jelent. Az Angliában, 1965-ben létrehozott szakmai szervezet, a Direct Selling Association a multi-level marketingre a következő definíciót adta:
     „Fogyasztásra szánt jav a k értékesítési módszere, amely szerint független termékforgalmazók hálózata az árut közvetlenül magánszemélyeknek, otthonukban vagy a munkahelyükön adja el, személyes figyelmességgel."

Downloads

Published

2019-12-20

How to Cite

Benke, P. (2019) “The characteristics of the multi-level marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(5), pp. 15–18. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2257 (Accessed: 22 December 2024).

Issue

Section

Direct marketing