Marketing in Museum

Authors

  • József Gál
  • Magdolna Hegedűsné Dékány

Abstract

A múzeumok sem tekinthetők különálló szigetnek, szerves részét képezik a nemzetgazdaság vérkeringésé­nek. Környezetük ugyanolyan összetett, mint a szolgáltatási szektor más résztvevőié. Marketing szemlé­letű vizsgálatunk során meg kell különböztetni demográfiai, gazdasági, technológiai, jogi, politikai, társadalmi, kulturális és nemzetközi környezetet. Jelen esetben a társadalmi, kulturális környezet a leginkább meghatározó, nem feledkezve meg a többiről, hiszen kölcsönösen hatnak egymásra.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Gál, J. and Hegedűsné Dékány, M. (2019) “Marketing in Museum”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(3-4), pp. 25–26. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1914 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Tourism and Marketing