Marketing of the Quality Management

Authors

  • János Takács Budapest Bank Rákosszentmihályi Fiók

Abstract

A szolgáltatások, s különösen a pénzügyiek, tárgyakban megfoghatatlanok. A számlapénz nem a hagyományos írásjelek hordozója a nyilvántartásokban, hanem elektronikus leképezése a világméretű üzletelésnek. Az áru - pénz - áru körforgásból a pénz önállóan is kiszakadt, áruvá vált. Nem a pénz lesz a közvetítő a cserében, hanem valamilyen pénzügyi szolgáltatás; önálló életre kelésével ismeretlenné, megfoghatatlanná vált az emberek számára a működése.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Takács, J. (2019) “Marketing of the Quality Management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(5), pp. 75–77. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1901 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

M&M mix