On Types of Shopping Centres
Abstract
A bevásárlóközpontok fogalmának használata, típusainak meghatározása igen változatos mind a nemzetközi, mind a hazai szakirodalomban. A bevásárlóközpontok kialakulásuktól napjainkig folyamatos változáson mentek keresztül. Jelen írás a terminológiai zűrzavarban való kiigazodásban kíván segíteni. A fogalom tisztázása annál is inkább szükségessé vált, mivel a hazai belkereskedelmi statisztika számba kívánja venni e központok legfontosabb kereskedelmi és alapadatait, ami elképzelhetetlen az egységek fogalmának meghatározása nélkül.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Sikos T., T. (2019) “On Types of Shopping Centres”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(5-6), pp. 30–38. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1785 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Research outcomes at the University of Pécs