On Types of Shopping Centres

Authors

  • Tamás Sikos T. MÜTF, Tatabánya

Abstract

A bevásárlóközpontok fogalmának használata, típusainak meghatározása igen változatos mind a nemzetközi, mind a hazai szakirodalomban. A bevásárlóközpontok kialakulásuktól napjainkig folyamatos változáson mentek keresztül. Jelen írás a terminológiai zűrzavarban való kiigazodásban kíván segíteni. A fogalom tisztázása annál is inkább szükségessé vált, mivel a hazai belkereskedelmi statisztika számba kívánja venni e központok legfontosabb kereskedelmi és alapadatait, ami elképzelhetetlen az egységek fogalmának meghatá­rozása nélkül.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Sikos T., T. (2019) “On Types of Shopping Centres”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(5-6), pp. 30–38. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1785 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Research outcomes at the University of Pécs