Do not do it all! Opportunities for outsourcing at multinational companies
Abstract
A különböző vállalati tevékenységek, termékek és szolgáltatások előállításának kihelyezése külső vállalkozókhoz - általánosan használt fogalommal élve az outsourcing - az elmúlt évtizedben gyors és látványos fejlődést produkált mind a gyakorlat mind a szakirodalom területén. A 90-es évek elejének első outsourcing hulláma után nyitott maradt a kérdés, hogy divatos vállalatirányítási áramlatként néhány éven belül lecseng, vagy újabb és újabb területeket meghódítva általános trenddé válik-e. Noha még nem lehet egyértelműen eredményt hirdetni, úgy tűnik hogy az áramlat az ezredfordulóra megerősödött.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Hinek, M. (2019) “Do not do it all! Opportunities for outsourcing at multinational companies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(3), pp. 18–24. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1702 (Accessed: 24 November 2024).
Issue
Section
Hungarian Marketing Workshops's Conference 2001