“Roma Marketing” at Matáv
Abstract
A magyar társadalomban a romatéma a kényes témák közé tartozik. Nem szívesen beszélünk róla, mert általában félünk tőle, nem tudjuk hova tenni. Ha a romákról bármilyen összefüggésben beszélünk, eleve definíciós problémába ütközünk. Mert mi is a roma? Nemzetiség? Kisebbség? Etnikum? Hátrányos helyzetű csoport? Kultúra? A definíciós problémázás helyett a Matáv inkább meg akarta szólítani ezt a kommunikációs szempontból eddig és azóta is kihagyott réteget. Nagy Bálint tanulmánya a módszerekről és az eredményekről számol be.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Nagy, B. (2019) “‘Roma Marketing’ at Matáv”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 28–30. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1470 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Segment marketing - Focusing on Roma Consumers