Defenceless e-consumer

Authors

  • József Zavodnyik Gazdasági Versenyhivatal

Abstract

A vállalkozások jelentős része már felkészült az e-kereskedelemben való részvételre, ismertek előttük az e-stratégia egyes elemei, lehetséges alternatívái, és sokan már meg is valósították elképzeléseiket: termékeiket az elektronikus kereskedelem keretei között (is) kínálják. Hazánkban is egyre több fogyasztó él az e-kereskedelem nyújtotta lehetőségekkel, tájékozódik és vásárol az interneten. Ezzel párhuzamosan egyre élénkebb a vállalkozások online reklámtevékenysége, amely szükségessé teszi, hogy az e tevékenységet valamilyen - így például versenyjogi vagy fogyasztóvédelmi - szempontból vizsgálók és értékelők megismerjék e tevékenység sajátosságait, az online reklámok fogyasztókra gyakorolt hatását, illetve a fogyasztó interneten tanúsított magatartását.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Zavodnyik, J. (2019) “Defenceless e-consumer”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(3), pp. 64–78. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1439 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Retailing, Purchasing