The effect of the corporate protection of the environment on the competitiveness
Abstract
A cikk témája a környezetközpontú vállalatirányítás: olyan fogalom, amelyről legtöbbünknek meglehetősen kevés információja van, és első hallásra nehezen tartja összeegyeztethetőnek a nyereségességgel. A hagyományos vállalati gyakorlatban ugyanis a környezetvédelem mindig extra költségként jelenik meg. A KÖVET-INEM Hungária egy korábbi felmérése, illetve esettanulmányai alapján (Pataki & Tóth 1999; Zilahy 2000) a környezetvédelmi tevékenység azonban egyértelműen megjelenhet gazdasági versenyelőnyként, mégpedig a Környezettudatos Vállalatirányítási Rendszerek (továbbiakban KÖVIR), illetve a környezettudatos (környezetközpontú) vállalatirányítás
révén.
Downloads
Published
2019-12-05
How to Cite
Málovics, G. and Rácz, G. (2019) “The effect of the corporate protection of the environment on the competitiveness”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 19–27. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1389 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Environmentally sounded corporate management