Marketing activity in electronic environment, part 2 - Interactive marketing research

Authors

  • Magdolna Vasné Egri BME GTK MVT Tanszék

Abstract

A vállalati marketingdöntések előkészítése nem nélkülözheti a meghatározó kapcsolatrendszert, a piaci tendenciákat megcélzó, valamint a piaci szereplők jellemzőire vonatkozó rendszeres vizsgálatokat. A naprakészség eléréséhez a szakirodalmi megközelítések és az empirikus kutatási eredmények nyújthatnak segítséget. Ehhez kívánunk szerény eszközeinkkel mi is hozzájárulni. A BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Műszaki Menedzsment PhD Iskola marketing specializációja keretében,
témavezetőként a szerző által irányított PhD hallgatókkal végzett kutatások leginkább figyelemre méltó eredményeiből emelünk ki a következőkben néhányat.

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Vasné Egri, M. (2019) “Marketing activity in electronic environment, part 2 - Interactive marketing research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(2), pp. 51–57. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1279 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

Researches