Marketing challenges of central eastern european small and medium corporations in 21st Century
Abstract
A kelet-közép-európai kis- és középvállalatoknak (a továbbiakban kkv) három alapvető üzleti kihívással kell szembenézniük a 21. század elején.
Az ezekre adott válaszaik - úgy tűnik - rövid időn belül el fogják dönteni, hogy melyik kkv tudja kihasználni azokat a lehetőségeket, amelyek napjainkban nyitva állnak a fejlett piacgazdaságok kis- és középvállalatai előtt, és amelyeket a következő években várhatóan csak még tovább bővítenék a termelés szférájában a nagy- és óriásvállalatokkal kialakított újabb és újabb beszállítói kapcsolataik, illetve a végső fogyasztás körében a piaci rések szerepének a növekedése.
Downloads
Published
2019-11-26
How to Cite
Hoványi, G. (2019) “Marketing challenges of central eastern european small and medium corporations in 21st Century”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(2), pp. 40–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1238 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Management of small and medium corporations