A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére
Absztrakt
Az elmúlt évtizedek során az eladó-vevő kapcsolatok jelentősége felértékelődött. A fenntartható versenyelőny már egyre kevésbé biztosítható a technológiai fejlesztésre, a piacbefolyásolás eszközeire építve. A hosszú távú sikerek biztosítása érdekében a piaci szereplők sokkal inkább a meglévő ügyfeleik, partnereik megtartására, mint inkább új ügyfelek vonzására összpontosítanak. Ezt a tendenciát támasztja alá az is, hogy napjainkban egyre többet hallhatunk a kapcsolatmarketing és a kapcsolatmenedzsment koncepcióiról, legyen szó akár az ügyfelek, szállítók, vagy más partnerkapcsolatok kezeléséről.
Downloads
Megjelent
2019-10-29
Hogyan kell idézni
Révész, B. (2019) „A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 42–47. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/845 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kapcsolatmenedzsment