A marketing kihívásai 2009-ben - a globális válság kezelése: interjú Philip Kotlerrel, a marketing kiemelkedő szaktekintélyével

Szerzők

  • Marketing & Menedzsment szerkesztőség Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Philip Kotler a Northwestern University, S.C. Johnson, Kellogg School of Management nagytekintélyű nemzetközi marketing professzora. A marketing kiváló jövőbelátó gondolkodójaként ő a szerzője a világ elsőszámú, az MBA oktatásban használatos marketing tankönyvének, az immáron 13. kiadását is megért Marketing Menedzsmentnek. Kutatásai kiterjednek a stratégiai marketingre,az innovációra, a fogyasztói marketingre, az üzleti marketingre, a szolgáltatások marketingjére, a disztribúcióra, az e-marketingre és a társadalmi marketing té­makörére. Számos nagyvállalat, így az IBM, a Bank of America, a Merck, a General Electric és a Honeywell tanácsadója. Mint a világ legkiemelkedőbb üzleti gondolkodóinak egyike, a legnagyobb egyesült államokbeli és külföldi egyetemektől mintegy tizenkét díszdoktori címet kapott. James Nelsonnal folytatott beszélgetése során betekintést nyújt a globális gazdasági válság kezelésének lehetőségeibe és mindazon kihívásokba, melyekkel a marketing 2009-ben minden bizonnyal szembesülni fog.

Downloads

Megjelent

2019-10-22

Hogyan kell idézni

szerkesztőség, M. & M. (2019) „A marketing kihívásai 2009-ben - a globális válság kezelése: interjú Philip Kotlerrel, a marketing kiemelkedő szaktekintélyével”, Marketing & Menedzsment, 43(1), o. 4–12. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/740 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing recesszió idején

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>