Tejtermelés: a piacok megtartásának kérdése

Szerzők

  • József Lehota GATE Agrármarketing Tanszék

Absztrakt

A telítődő élelmiszerpiacokon kialakult verseny új összefüggések megerősödését mutatja az elmúlt években. Egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a piaci versenyben nem csupán az egyes szinteken működő vállalatok, hanem vertikumok, vertikális csatornarendszerek versenyeznek egymással. Ez a folyamat elengedhetetlenné teszi a szervezeti piaci résztvevők erőteljes vertikális koordinációját. E koordináció pedig a vertikumon belüli verseny, alku és bizonytalanság függvénye. Kutatásom során a tejvertikumban műkö­dő vállalatok közötti kapcsolatok vizsgálatát végeztem el a fenti összefüggések tükrében.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Lehota, J. (2019) „Tejtermelés: a piacok megtartásának kérdése”, Marketing & Menedzsment, 31(6), o. 57–59. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2043 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing