A bevásárlóközpontok fogalma, típusai
Absztrakt
A bevásárlóközpontok fogalmának használata, típusainak meghatározása igen változatos mind a nemzetközi, mind a hazai szakirodalomban. A bevásárlóközpontok kialakulásuktól napjainkig folyamatos változáson mentek keresztül. Jelen írás a terminológiai zűrzavarban való kiigazodásban kíván segíteni. A fogalom tisztázása annál is inkább szükségessé vált, mivel a hazai belkereskedelmi statisztika számba kívánja venni e központok legfontosabb kereskedelmi és alapadatait, ami elképzelhetetlen az egységek fogalmának meghatározása nélkül.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Sikos T., T. (2019) „A bevásárlóközpontok fogalma, típusai”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 30–38. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1785 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen