Új munkakörök szervezeten belül és kívül: az együttműködés új tartalma

Szerzők

  • Ferenc Farkas Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A '80-as évek végén még a fikciók világába sorolhatónak vélhettük Naisbittnek a Megatrendekben szereplő azon megállapítását, hogy a jövő vállalatánál a belső telefonkönyvek kiadására sem lesz szükség mert az alkalmazottak munkaköre nem éli túl a telefonkönyv összeállításának idejét. Napjainkra, a lapos szervezetek dominanciájában, a virtuális szervezetek terjedésével, a tevékenységek kihelyezésének divatjában más értelmet nyert az említett vízió. A vállalkozások vezetőinek a munkamegosztás új dimenziói alapján szerveződő vállalatban kell gondolkozniuk. A munkamegosztás, a munkakörszervezés hagyományos elveit és megoldásait újak váltják fel.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Farkas, F. (2019) „Új munkakörök szervezeten belül és kívül: az együttműködés új tartalma”, Marketing & Menedzsment, 35(4), o. 11–15. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1719 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen