Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 34 szám 6 (2000) /
  4. Antimarketing

Antimarketing

Szerzők

  • Péter Osman

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-13

Hogyan kell idézni

Osman, P. (2019) „Antimarketing”, Marketing & Menedzsment, 34(6), o. 78–79. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1629 (Elérés: 13 június 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 34 szám 6 (2000)

Rovat

Antimarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • Péter Osman, Stefano G. Casu, Elena Franchi, Andrea Franci: Az európai festészet nagy mesterei. Corvina Kiadó, 2004 , Marketing & Menedzsment: Évf. 39 szám 4-5 (2005)
  • Péter Osman, Corpus Juris Hungarici, KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft, 2000. (CD-Rom) , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 4 (2000)
  • Péter Osman, A kockázati tőke marketing-érzékenységéről , Marketing & Menedzsment: Évf. 31 szám 3 (1997)
  • Péter Osman, Simon Singh: A nagy FERMAT sejtés - PARK Kiadó 1999 , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 1 (2000)
  • Péter Osman, Faith Popcorn - Lys Marigold: Éva-marketing, Geomédia, 2001 , Marketing & Menedzsment: Évf. 36 szám 1 (2002)
  • Péter Osman, T.G.H James: Nagy fáraók. Alexandra Kiadó, 2005 , Marketing & Menedzsment: Évf. 39 szám 6 (2005)
  • Péter Osman, Kockázati tőke a vállalkozás finanszírozásában , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 6 (1996)
  • Péter Osman, Francis Janot: Királymúmiák - Halhatatlanság az ókori Egyiptomban, National Geographici Geographia Kiadó, 2008 , Marketing & Menedzsment: Évf. 42 szám 5-6 (2008)
  • Péter Osman, Ötcsillagos marketing , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 4 (2000)
  • Péter Osman, Lewis J. Borsellino, Patricia Commins: A Day Trader. NET Média Kft., 2000. , Marketing & Menedzsment: Évf. 35 szám 5-6 (2001)
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről