A kelet-közép-európai KKV-k új marketingkihívásai a 21. század elején

Szerzők

  • Gábor Hoványi Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A kelet-közép-európai kis- és középvállalatoknak (a továbbiakban kkv) három alapvető üzleti kihívással kell szembenézniük a 21. század elején.
Az ezekre adott válaszaik - úgy tűnik - rövid időn belül el fogják dönteni, hogy melyik kkv tudja kihasználni azokat a lehetőségeket, amelyek napjainkban nyitva állnak a fejlett piacgazdaságok kis- és középvállalatai előtt, és amelyeket a következő években várhatóan csak még tovább bővítenék a termelés szférájában a nagy- és óriásvállalatokkal kialakított újabb és újabb beszállítói kapcsolataik, illetve a végső fogyasztás körében a piaci rések szerepének a növekedése.

Downloads

Megjelent

2019-11-26

Hogyan kell idézni

Hoványi, G. (2019) „A kelet-közép-európai KKV-k új marketingkihívásai a 21. század elején”, Marketing & Menedzsment, 38(2), o. 40–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1238 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

KKV menedzsment