Diákok a levéltárban
Kísérlet a nem formális oktatás keretében végezhető személyiségfejlesztésre és a helyi identitás erősítésére a Magyar Nemzeti Levéltár Tolna Megyei Levéltárában
DOI:
https://doi.org/10.15170/PAAA.2019.06.02.04Kulcsszavak:
levéltárpedagógia, helytörténet, történelemoktatás, kompetenciafejlesztés, iskolán kívüli tanulás, Tolna Megyei LevéltárAbsztrakt
Fotó: pexels.com
Letöltések
Hivatkozások
Bárdossy Ildikó – Dudás Margit – Pethőné Nagy Csilla – Priskinné Rizner Erika: A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei. Pécs – Budapest, 2002.
Bertényi Iván: Címertan. In: A történelem segédtudományai. Szerk. Bertényi Iván. Budapest, 2006. 216–240.
Hoppál Mihály – Jankovics Marcell – Nagy András – Szemadám György: Jelképtár. Budapest, 2010.
K. Nagy Emese: Gondolkodásfejlesztés táblajátékkal. Budapest, 2014.
Kozma Tamás: Bevezetés a nevelésszociológiába. Budapest, 2001.
Levéltári kézikönyv. Szerk. Körmendy János. Budapest, 2009.
Lakos János: Magyar levéltártörténet, levéltári jog. In: Levéltári kézikönyv. Szerk. Körmendy János. Budapest, 2009. 279–343.
Simonkay Márton: Levéltár-pedagógia Magyarországon. (Szakdolgozat). 2015.
Tariné Berkes Judit Katalin: Sudoku az iskolában. Játékos fejlesztő feladatok 6–10 éveseknek. Raabe Tanácsadó és Kiadó Kft., 2008. (http://segedanyag.vajdaiskola.hu/matematika/sudoku_az_iskola-ban.pdf) [2020.02.26.]
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.








