A termék differenciálás mikroökonómiai vetületei
Absztrakt
Tanulmányunk tárgyát olyan elméleti konstrukciók képezik, amelyek a monopóliumok kialakulása felé vezető út induló állomásaként a helyettesítő termékeket gyártó aktorok között fennálló kölcsönös függőségi viszonyokat jelölik meg, míg a piaci hegemóniát az interdependens helyzetből való szabadulási kísérlet sikereként ábrázolják. A szuverén piaci létezés megteremtését szolgáló eszközök közül e dolgozat keretein belül elsősorban a termék egyedi, függetlenséget biztosító jegyekkel való felruházásának, azaz a marketing-menedzsmentben termékdifferenciálásként ismert stratégia megcélzott, és ténylegesen kiváltott hatásaival kívánunk foglalkozni.
Downloads
Megjelent
2019-10-25
Hogyan kell idézni
Barancsuk, J. (2019) „A termék differenciálás mikroökonómiai vetületei”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 4–16. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/784 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Termékfejlesztés